Re: Athlon kontra Pentium IV

Autor: A3.PL Tom (tom_at_a3.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 22:31:03 MET DST

>Ależ skąd -- laboratoria A3.PL wykazały ponad wszelką wątpliwość, że
> markowe komputery są znacznie szybsze, pełne innowacyjnych rozwiązań
> technicznych, górują parametrami technicznymi nad konkurencją.

Prześledź wątek zanim zabierzesz głos.
NIKT (ani tym bardziej ja) nie twierdził że firmowe sprzęty są szybsze i
mają lepsze osiągi. Padła (zresztą słuszna) teza (i nie ode mnie) że ze
sprzętem firmowym jest mniej problemów. To i nic więcej. Więc proszę nie
dopisuj wymysłów od siebie. To zwykłe pieniactwo. Skup się na fatach. Jak
już chcesz toczyć dyskusję to rób to argumentami.

A to, czy niezawodność czy osiągi powinny być głównym kryterium przy kupnie
komputera to temat do zupełnie innej dyskusji.

>Markowe komputery kupuje się z powodu gwarancji
> względnie wysokiej jakości montażu i niezawodności, gwarancji i
> serwisu,

WŁAŚNIE!!! TO JEST TO!
Skoro sam do tego wniosku doszedłeś to jeszcze z Tobą może nie jest tak źle.

> a nie z powodu ich innowacyjnych rozwiązań czy osiągów,
> których zwyczajnie nie ma lub występują w śladowych ilościach.

J.w.

>Wystarczy ustawić obok siebie monitor z normalnego zestawu oferowanego
> przez markową firmę i inny,

Kwestia wyposażenia dodatkowego to całkiem inna bajka.
Standardowo oferowane monitory to rzeczywiście szmelc.

> Nie lubię tylko, gdy ktoś wprowadza (celowo
> bądź nie) w błąd.

Chyba powyższe tą kwestię wyjaśnia. Rozmowa dotyczyła odmiennych aspektów
tego samego zjawiska.

>I mów nic o konstruowaniu -- po prześledzeniu waszej
>strony widzę, że A3 również do czegoś takiego aspirować nie może.

W tym momencie jesteś obraźliwy. NIC cokolwiek miało reklamować naszą firmę
bądź jej profil działalności nie mówiłem. Dyskusja dotyczy cały czas
konstruowania komputerów przez wielkich tego rynku.

To czy my klepiemy na zapleczu czy może mamy dostęp do lepszych technologii,
to nie twoja sprawa. To dotyczy nas i naszych klientów. Jeśli chcesz
koniecznie udowodnić jaki sprzedajemy szmelc to się potrudź i ich znajdź.

>Jesteście zwykłymi składaczami komputerów z tańszych elementów -- jak
>wszystkie polskie firmy zresztą, włącznie z Optimusem, JTT i in.

Tu też jesteś obraźliwy.
Jak pisałem powyżej, co do jakości naszych (jak i jakichkolwiek) produktów
wypowiedz się PO zapoznaniu się z nimi.

Tomasz