Re: Dla P II 350 /slot 1 jaka plyta?

Autor: Rafał Gwiazda (gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 12:05:01 MET DST

Użytkownik "Zbig.Drwiega" <borsuk_at_borsucza.norka> napisał w wiadomości
> [...]
reset.
> Nadal mnie o różnych porach dnia i nocy,
> niespodziewanie dopada ta "katastrofa".
> Stwierdziłem, że płyta M 726 na PC100 z Pentium II 350MHz jest jednak
> wrażliwa najakieś skrzywienia.
> Co jest wrażliwe - nie jestem chętny :-(( specjalnie sprawdzać.
> Chciałbym inną płytę, a procesora nie zmieniać. Jak najmniejszym
kosztem...
> Jaką płyte radzili byście poszukiwać do zakupu?
> Po jakiej cenie ekonomicznej?
> Przyznam, że o sprawach sprzętu mam nikłe pojęcie...
Oj coś kolega ma dzisiaj myśli wybitnie nieuczesane, ja osobiście nie
nadążam za tym tokiem rozumowania. A płytę to tylko na giełdzie w zasadzie
można kupić, bo już tego nie produkują. Szukać można na przykład ASUS P2B
bądź płyt firm ABIT, EPOX, SOLTECH, SOYO. To te najbardziej mi znane.

Rafał Gwiazda

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx