Re: Monitor Siemens Nixdorf 1754 - i dziwne wlaczanie

Autor: Rafał Gwiazda (gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 12:07:45 MET DST

Użytkownik "Woxy Ivanhoee" <_woxy__at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odglos , cos jak "tunnng" , nie robi tego zawsze, zwlaszcza gdy juz byl
> uruchomiony i robie reset czy cos takiego, ale czasem takze mu sie zdarza,
> to samo dzieje sie gdzy monitor wejdze w tryb uspienia (mruga u mnie wtedy
> lampka power) i gdy rusze myszka aby go obudzic to znowu slysze "tunnng"
> caly ekran sie rozmagnesowywuje , swiatlo w pokoju przygasa i dopiero
ciche
> "klik" z elektroprzelacznika. Czy ktos mialby jakas mysl jak sie tego
> zjawiska pozbyc (oczywiscie bez zmiany monitora).
Odgłosu nie można się pozbyć, jest on jak najbardziej naturalny. Takie
dźwięki są wydawane przez monitory przy rozmagnesowywaniu. Nie wiem, jak to
po stronie elektronicznej wygląda, może jakiś elektronik objaśni to, w
każdym razie jest to objaw absolutnie normalny i na pewno nie żadne
uszkodzenie.

Rafał Gwiazda