Dla P II 350 /slot 1 jaka plyta?

Autor: Zbig.Drwiega (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 11:57:00 MET DST

Prosze o doradzenie...
Powinienem chyba wymienić płytę, bo jej przecież nie będe przelutowywał całej!
Pisałem kiedyś o "zamrażaniu" całego systemu. Absolutne, że tylko twardy reset.
Nadal mnie o różnych porach dnia i nocy,
 niespodziewanie dopada ta "katastrofa".
Stwierdziłem, że płyta M 726 na PC100 z Pentium II 350MHz jest jednak
 wrażliwa najakieś skrzywienia.
 Co jest wrażliwe - nie jestem chętny :-(( specjalnie sprawdzać.
 Chciałbym inną płytę, a procesora nie zmieniać. Jak najmniejszym kosztem...
Jaką płyte radzili byście poszukiwać do zakupu?
Po jakiej cenie ekonomicznej?
Przyznam, że o sprawach sprzętu mam nikłe pojęcie...
Karta grafiki Riva TNT2 32 MB.
Poradzcie cosik... :-))
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848