Monitor Siemens Nixdorf 1754 - i dziwne wlaczanie

Autor: Woxy Ivanhoee (_woxy__at_priv.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 11:49:40 MET DST

Witam,
prawdopodobnie pisze na zla grupe (jesli tak to podajcie gdzie mam sie
skierowac) ale jest taka sprawa.

Kupilem uzywany monitor jak w temacie i jest dziwny szczegol. Mianowicie gdy
wlaczam komputer to monitor przed wlaczeniem robi taki dziwny i glosny
odglos , cos jak "tunnng" , nie robi tego zawsze, zwlaszcza gdy juz byl
uruchomiony i robie reset czy cos takiego, ale czasem takze mu sie zdarza,
to samo dzieje sie gdzy monitor wejdze w tryb uspienia (mruga u mnie wtedy
lampka power) i gdy rusze myszka aby go obudzic to znowu slysze "tunnng"
caly ekran sie rozmagnesowywuje , swiatlo w pokoju przygasa i dopiero ciche
"klik" z elektroprzelacznika. Czy ktos mialby jakas mysl jak sie tego
zjawiska pozbyc (oczywiscie bez zmiany monitora).

Pozdrawiam
Woxy Ivanhoee
_woxy__at_friko4.onet.pl