Re: Końcowy TEST płyt głównej ECS K7S5A !!!

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Fri 07 Sep 2001 - 10:06:26 MET DST

> To jest teoria, a raczej pobozne zyczenia ;))
> W biurach moze nie beda aktualizowali biosu, ale im tez na wydajnosci nie
> zalezy.
> Poza tym nie ma rzeczy doskonalych i nawet (bacznosc) ABIT (spocznij) tez
> wypuszcza plyty ktore bez aktualizacji biosow chodzilyby kiepsko ;))

To mam szczęcie :-)

Kupiłem MSi i problemów z wydajnością nie miałem ...

Teraz niedawno zrobiłem uaktualnienie i nic wzrostu wydajności nie było ,
jedynie doszły nowe funkcje ..

> Mam ta plyte i jak dla mnie jest dobra. Bezproblemowa, nie musze bawic sie
> 4in1, sytem, sterowniki grafiki, dzwieku i wszystko jest OK.
> Co do wydajnosci: kupowalem plyte jak najtansza i z takim podejsciem

No i ok.
Jak tobie starcza i jesteś zadowolony to ok.
Mi zbytnio nie przypadła do gustu :-)
Ale nie jest zła , poprostu jest tania i prosta i wystarczjąca dla pospolitego
użytkownika.

Pozdrwiam
/// Kaszpir ///