Odp: Końcowy TEST płyt głównej ECS K7S5A !!!

Autor: stryjek (stryjek_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 08:45:29 MET DST

Użytkownik <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:06c1.00000003.3b98658b_at_newsgate.onet.pl...

> hmmm ...
>
> jeśli kupuje się płytę głowną to ona powinna działać od razu bez żadnych
> uaktualnień biosu ...
>
> Jeśli tak nie jest to świadczy fatalnie o producencie i płycie ...
>
> Większośc osób którzy kupią tę płytę napewno nie bedzie aktualizowało
biosu ...

> Tym bardziej źle to świadczy o płycie , płyta musi być odrazu
bezproblemowa a
> uaktualnienia powinny jak już usuwac drobne błędy ...
>
> Pozdrwiam
> /// Kaszpir ///

To jest teoria, a raczej pobozne zyczenia ;))
W biurach moze nie beda aktualizowali biosu, ale im tez na wydajnosci nie
zalezy.
Poza tym nie ma rzeczy doskonalych i nawet (bacznosc) ABIT (spocznij) tez
wypuszcza plyty ktore bez aktualizacji biosow chodzilyby kiepsko ;))

Mam ta plyte i jak dla mnie jest dobra. Bezproblemowa, nie musze bawic sie
4in1, sytem, sterowniki grafiki, dzwieku i wszystko jest OK.
Co do wydajnosci: kupowalem plyte jak najtansza i z takim podejsciem
wydajnosc jest bardzo dobra. Moj athlon 1.0 chodzi na magistrali 150/150 na
1133 bezproblemowo i tez mnie to cieszy.
Moze referencyjna plyta na KT266A bedzie troche szybsza, ale ja dalem za
K7S5A 300 zl i to jest jej niewatpliwa zaleta :))

pozdrawiam

--
stryjek
stryjek_at_poczta.fm