Re: Do użytkowników ISDN

Autor: TadekW (tadekw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 19:21:00 MET DST

Użytkownik "JanuszS" <jsep_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> "TadekW" <tadekw_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> coś

Dzięki wszystkim za komentarze:)
Jednego się dowiedziałem na pewno że sprawa nie jest jednoznaczna. Tam gdzie
są nowe centrale i druty oraz niewielki ruch łącza są i tak dobre. W moim
przypadku druty z końca lat 80 centrala sprzed 4 lat ruch duży to i transfer
byle jaki (Warszawa). Byłem dzisiaj w BOKU pan zza lady popatrzył na mnie
jak na wariata jak zapytałem o promocję i możliwość instalacji ISDN (OCTOPUS
oczywiście jest ale BRAK MOŻLIWOŚCI TECHNICZNYCH ). To samo dotyczy
HISa.

Pozdrawiam