Re: Do użytkowników ISDN

Autor: PiotrekR (spamerom_at_mowimy.nie.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 21:21:09 MET DST

TadekW pisze tak:

> Poczytałem w CHIPie o ISDN i czort mnie kusi aby zamienić swoją
> linię na coś takiego. Może ktoś to już przerabiał. Proszę o
> wrażenia. Interesuje mnie szczególnie jak ma się prędkość
> połączenia i transfer (w porównaniu do modemu oczywiście)

Pierwsze wrażenie na plus. Fajne jest np to, że nie ma wybierania
numeru. Po puszczeniu przycisku myszki połączenie wskakuje do traya
prawie natychmiast. Można zmniejszyć czasy w Bankrucie :) Domownicy
mogą korzystać w tym samym czasie z telefonu. Pobieranie newsów
Hamsterem nieco szybciej niż poprzednio, www np download z mojej strony
pokazuje 7.5KB/s

--
    Piotrek
    Xnews po polsku   http://www.xnews.prv.pl