Re: Obudowa do Abita KT7-A Raid

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 06 Sep 2001 - 10:58:11 MET DST

> sam mam prostation kupioną 3 tyg. temu, jest full wypas, modele nice,
prostation, mirror i feel V sa identczne w środku różnią się tylko przodem.
prostation jest cichutka, (coolermaster na procku jest głośniejsy) i temp. mam
generalnie dużo niższą niż w big towerze (ocywiście dodatkowy coolermaster
80x80 na kulkowych w środku)

małe sprostowanie kolego wymienione modele nie są identyczne
Mirror jest zupełnie inny: większa obudowa i możliwoś zamontowania wielu HDD bo
blacha idzie prawie do samego dołu tam też jest na dole szufladka na włożenie
napędu - zatem jej konstrukcja jest zupełnie inna. Modele Prostation i Nice są
identyczne to fakt ale Feel V jest inny bo ma inny zasilacz - konstrukcja ta
sama.

> p.s. no i wchodza wszstkie napędy.,

Na to głównie liczę że nie bedzie problemow z napędami i ten zasilacz 300W

> p.p.s. właśnie kombinuję jak podłączyć wyjściam dzwiękowe do sb live (tam
gdzie podłącza sie livebay, ma ktoś moze rozpiske pinów?????

Jak ci się uda to daj znać!!!! Plisss

> p.p.s.s. poza tym można walnać kłódeczke z tyłu obudowy,
ot bajerek....:)

 hasełko na biosik i nikt bez piłki do metalu sie nie dostanie do
kompika :))))))))))