Problem z dyskiem

Autor: DL (banitaonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 10:56:51 MET DST

Witam,

    mam dziwaczny (moim zdaniem) problem z dsykiem ibm. ostatnio zachowuje
sie ten dysk cokolwiek kontrowersyjnie:
- ciagle cos mi na tym dysku miesza, przez co praca z kompem staje sie
niemalze niemozliwa, bo nawet mysz sobie wtedy robi spacerek zamiast
zwyklego zywiolowego poruszania sie (chodzi oczywiscie o kursor ;))))
- co jakis czas (nieokreslony - czasami przez caly dzien nic sie nie dzieje,
czasami co chwile) dostaje moj ulubiony niebieski ekran z taka fajna
informacja, ze nie mozna zapisac na dysku C:...
- scandisk i ndd przechodza bez zajkniecia.... defrag i speeddisk takowoz
- czasami scandisk pokazuje dziwaczna zawartosc tego dysku - przy jednym
uruchomieniu wskazuje, jakby dysk byl prawie zupelnie pusty, nastepnym
razem - zupelnie pelny, innym jeszcze - pokazuje prawidlowo
- rzecz dzieje sie w windowsie, w linuksie nic podobnego nie stwierdzilem

i o co chodzi????
nosnik?? elektronika??? tasma???? kontroler??? a moze po prostu windows mi
sie rozjechal????

jesli ktos ma pomysl na walke z dziadostwem, to prosze o pomoc, bo ja juz
wymiekam

antywira juz wielokrotnie zapuszzcalem, wiec musialoby to byc cos wrednego,
bo zaden z zastosowanych poszukiwaczy nie znalazl chocby sladu robala...

pozdrawiam
damian

ps
sorki, ze az tyle tego, ale to dla mnie wazna sprawa