Re: Obudowa do Abita KT7-A Raid

Autor: . : CooLBaRT : . (plachecki_at_post.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 08:36:33 MET DST

> Mirror czy Prostation - ten pierwszy jest droższy o ok. 40-50 PLN
> Pozdruffka
> adadur
> ps. Radzę poczekać na nową dostawę...

sam mam prostation kupioną 3 tyg. temu, jest full wypas, modele nice, prostation, mirror i feel V sa identczne w środku różnią się tylko przodem. prostation jest cichutka, (coolermaster na procku jest głośniejsy) i temp. mam generalnie dużo niższą niż w big towerze (ocywiście dodatkowy coolermaster 80x80 na kulkowych w środku)

p.s. no i wchodza wszstkie napędy.,

p.p.s. właśnie kombinuję jak podłączyć wyjściam dzwiękowe do sb live (tam gdzie podłącza sie livebay, ma ktoś moze rozpiske pinów?????

p.p.s.s. poza tym można walnać kłódeczke z tyłu obudowy, hasełko na biosik i nikt bez piłki do metalu sie nie dostanie do kompika :))))))))))