Re: Do użytkowników ISDN

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 06 Sep 2001 - 08:43:21 MET DST

> Pierwsze wrażenie na plus. Fajne jest np to, że nie ma wybierania
> numeru. Po puszczeniu przycisku myszki połączenie wskakuje do traya
> prawie natychmiast. Można zmniejszyć czasy w Bankrucie :) Domownicy
> mogą korzystać w tym samym czasie z telefonu. Pobieranie newsów
> Hamsterem nieco szybciej niż poprzednio, www np download z mojej strony
> pokazuje 7.5KB/s
>
> --
Jeżeli nie boli cię głowa od przybytku pieniędzy to o ISDN w TPSA radzę
zapomnieć. W takim przypadku pozostaje Dialog miesięcznie ok. 120 PLN +
instalacja ok.370 PLN ale ostatnio mogło się coś zmienić na lepsze bo weszły
jakieś nowe taryfy czy cośtam....
Oferty innych sieci nie znam bo nie ma ich w mojim mieście.
Pozdruffka
adadur