Re: Co potrzebuje ??

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 19:27:41 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Zauważ, że źródłem jest magnetowid. A magnetowid VHS ma 288 punktów
> w pionie i więcej nie wyciśniesz (chyba, że interpolacją -- z wiadomym
> skutkiem dla jakości).

zmierzasz do tego, że rozmiar ma być jeszcze mniejszy? tym lepiej, w 320x240
obraz jest bardzo stabilnie zrzucany, po prostu wydawało mi się, że
rozdzielczość jest za mała, ale da się przecież rozciągnąć...
wyjaśnij mi tylko, dlaczego jak oglądam coś z magnetowidu na pełnym ekranie w
800x600 to jakość jest lepsza niż film 320x240 rozciągnięty odtwarzarką do
800x600? karta tv jakoś to ładniej interpoluje?

--
When there's lightning
It always bring me down