Re: Co wybrac?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 19:29:40 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:
> O ile mi wiadomo, jedynie ECS i MSI mają na razie zamiar używać chipów SiSa.
> SiS ma zbyt małe moce produkcyjne niestety, a uzysk sprawnych układów tej
> wielkości (jeden duży układ sterujący) jest mizerny i końcowa ilość
> sprzedawanych egzemplarzy nie zapewnia zbyt dużych zysków większej ilości
> firm.

i tak to do mnie nie przemawia, w końcu ma to być najlepszy chipset dla
Athlona... nie rozumiem dlaczego w większości płyt jest VIA
AMD też ma niby małe możliwości produkcyjne, a jakoś ludziom wystarcza

--
They'll take your diamonds, and then give you steel
You'll be caught in the middle of the madness