Re: Jakaś muzyka... [długi finał]

Autor: Tomek (ati_at_poczta.fm)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 15:35:42 MET DST

Pewnego dnia napisałem sobie...

> Karta posiada jeszcze jedną wadę (a której słyszałem wcześniej, że
> czasami się ujawnia a czasami nie). Nie pozwala (przynajmniej w moim
> przypadku) na odtwarzanie dwu dźwięków równocześnie !!
> Objawia się to tym, że słuchając sobie mp3 z winampa nie
> puścimy jednocześnie filmu z dźwiekiem (błąd=00040258), czy
> dźwiękowych komunikatów z uruchomionych w tle programów.

Dość długo szukałem przyczyn takiego zachowania.
Wreszcie znalazłem. Był to problem programowy.
Winna była wtyczka wyjścia w WinAmpie.
Standardowo jest to Nullsoft waveOut plug-in
i to właśnie powodowało cyrki z zajętością kanału audio.
Po przełączeniu na Nullsoft DirectSound plug-in
wszystko jest tak jak być powinno.

Jest tylko mały problem.
Albo mam zwichrowane ucho albo jakość dźwięku
przy korzystaniu z Nullsoft DirectSound plug-in
jest gorsza (może to ktoś sprawdzić?).
Jest na to jakieś rozwiązanie (jakaś wtyczka)??

Pozdrawiam