Re: Wentylator do karty graficznej - pytania!!!!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 01:55:10 MET DST

> Osobiscie polecam ThermalTake BLUEORB (www.thermaltake.com albo
> www.pccooler.com.pl) ale kosztuje prawie 80zl.

BO do TnT1 ? Bez sensu.
Dobre jak ktoś ma za dużo pieniędzy i nie ma jak się ich pozbyć.

> Inne z czujnikiem sa
> po 25-30zl. ale sa glosniejsze i mniej wydajne.

Nie miałem Asusowej TnT1 ale jakoś wątpie aby miała monitoring rpm
wentylatora (to staroć).

> Do wyboru do koloru. Zwroc jednak uwage jak ten Twoj jest
> przyczepiony. bo jak kupisz z innymi zaczepami to moze byc
> duzy problem z instalacja.

Zawsze można przykleić ale w jego przypadku najekonomiczniej będzie
kupić jakiś tani wentylator odpowiedni rozmiarami do wentylatora.
Po co inwestować w drogie zestawy radiator+wentylator skoro wystarczy sam
wentylatorek. Trzeba tylko dobrać jego wielkość do wielkości radiatora.

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\