Re: Wentylator do karty graficznej - pytania!!!!

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 22:50:59 MET DST

> 1. Czy na rynku wszystkie wentylatory do kart graficznych będą pasować do
> mojej czy trzeba kupić jakoś konkretny model???

Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie na Asusie v7700 jest w sterowniki
zaimpletowany monitoring stanu karty (szybkosci wiatraka, teperatury
chipa, teperatury karty). Jak kupisz coolera z kablem 2-zylowym to
czujnik nie bedzie dostawal impulsu z sensora ze jest wiatrak i komunikat
bedzie Ci nonstop wyskakiwal na ekran. Kup wiec coolera 3-zylowego.
Osobiscie polecam ThermalTake BLUEORB (www.thermaltake.com albo
www.pccooler.com.pl) ale kosztuje prawie 80zl. Inne z czujnikiem sa
po 25-30zl. ale sa glosniejsze i mniej wydajne.

> 2. Czy sprzedają same wentylatory cz komplet z radiatorem???
Do wyboru do koloru. Zwroc jednak uwage jak ten Twoj jest
przyczepiony. bo jak kupisz z innymi zaczepami to moze byc
duzy problem z instalacja.

Pozdrawiam
Piotrek