karty gfx.

Autor: Białko (srad750_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 13:17:22 MET DST

Witam.
Czytając grupę stwierdziłem że muszę coś napisać:
- jakiś czas temu kupiłem kartę ATI RADEON
64MB DDR TV IN/OUT. karta jest naprawdę
świetna i jestem a właściwie byłem z niej zadowolony.
Byłem bo dałem ją kumplowi który potrzebował jej
do zrzucania filmów z kamery na dysk. Zgodziłem
się bo powiedział że odkupi mi Radeona2 jak wyjdzie.
Do tego czasu znajomy ze sklepu komputerowego
dał mi GeForce MX no name. Po podłączeniu
myślałem że karta jest uszkodzona bo obraz był tak
rozmyty że nie dało się niczego robić bo oczy bolały
po kilku minutach wpatrywania się w monitor
(Belinea 19"). Powiedziałem to kumplowi ze sklepu
i on na to że to normalne bo to noname i że da mi
jakąś firmową. Na firmowej jest już lepiej ale
do Radeona to nawet nie ma co porównywać.

Zastanawia mnie tylko jak taka karta przechodzi
przez jakieś testy jakościowe w firmie która ją
produkuje???
Dla mnie ATI rządzi i koniec. Obraz super wyraźny,
osiągi też dobre. Nie widziałem jeszcze Matrox'ów
w działaniu ale też są podobno dobre.
A ciekawe jak jest z GeForce 2 pełnymi. Też taka
chała?