Asus+SB 128 PCI - czy sa znane jakies klopoty?

Autor: Rafal Neumann (neumann_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 05 Sep 2001 - 12:43:45 MET DST

Mam problemy z karta muzyczna - nagle mi przestala dzialac - komputer dziala
po jej wlozeniu niestabilnie,jesli jakies program odwoluje sie do dzwieku
myszka zaczyna dziwnie chodzic - bo by sugerowaly problemy
No i karta nie dziala - wczesniej byla na 5 przerwaniu i wszystko jakos
chodzilo - teraz nawet po wyjeciu wszystkiego wchodzi usilnie na 9 :(

sam juz nie wiem jaki komponent podejrzewac

plyta Asus ATM266(zintegrowany dzwiek) chipset AMD i VIA
system W2K (pod win98 tez nie chce dzialac)

Rafal Neumann