Re: Asus+SB 128 PCI - czy sa znane jakies klopoty?

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_s1.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 11:38:13 MET DST

Rafal Neumann <neumann_at_skrzynka.pl> wrote:
: Mam problemy z karta muzyczna - nagle mi przestala dzialac - komputer dziala
: sam juz nie wiem jaki komponent podejrzewac

Podejrzewalbym plyte glowna, a konkretnie tzw. South Bridge.
Znalazlem opis problemu pod www.viahardware.com, patrz
686B and Sound Cards. Nota bene, sam mam w komputerze chipset
z w/w bublem, co delikatnie mowiac wprawia mnie we wscieklosc.

Ostatecznie rozumiem drobne nietrzymanie parametrow, ale
cyt.:

With the new Southbridge and newly released at the time;
KT133A motherboards, various users started experiencing
data corruption problems as well as system instability
when transferring files, listening to music, or anything
that utilized the PCI bus. Most incidents involved were
users with a KT133A chipset, 686B Southbridge and a
Creative Labs Sound Blaster Live sound card.

Na www.viahardware.com jest tego znacznie wiecej. Tyle
ze dalej nie wiem: 1. w jaki sposob wplywa to na stabilnosc
systemu w DOS i Linuksie? 2. co mozna zrobic z karta dzwiekowa,
aby dzialala? 3. kto za to zostal ukarany?

--
Slawomir Marczynski (Mr)
Institute of Physics, Technical University of Szczecin