Re: chip pismo takie

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 20:39:44 MET DST

From: Egghead <WYTNIJ.egghead_at_wp.pl>
Sent: Sunday, September 02, 2001 9:25 PM

> Akurat z pism o tej tematyce testy Chipa wydajš się być najbardziej
> rzetelne (np. w Enterze chyba każdy artykuł jest sponsorowany). W
PCWK
> widzimy często uzasadnienia wygrał X bo tak. A w Chipie masz dokładny
> opis procedury testowej, punktację i wymienione produkty konkurujšce.
> Oczywiœcie nie trafia to w gusta wszystkich, ale nierzetelnoœć trudno
> jest zarzucić. A to, że padło wiele napędów CTX, które wygrały -
> przecież było zwycięstwo w kategorii wydajnoœć, korekcja itd. Testów
na
> wytrzymałoœć nie robiono - wymagałoby to sprawdzenia kilkudziesięciu
> napędów min. przez rok. Jest to nierealne.

To ciekawe, a nie mozna napisac programu ktory np. przez 36 godzin
bedzie nonstop odczytywal dane z plytki w napedzie? To bylby w miare
dobry test na wytrzymalosc - to samo tyczy sie HDD.
Chyab mi nie powiesz, ze jak testuja karty grafiki, to ograniczaja sie
do jednego testu w idealnych warunkach, prawda? Takie testy to ja moge
sobie zrobic w domu, tez mam 3DMark-a! (nawet trzy;-P)

FK