Re: Czy kupic Sound Blaster 128 PCI

Autor: Funky_Kowal (FunkyKowal_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 20:56:49 MET DST

From: Piotrek <piotrek_at_duo.com.pl>
Sent: Sunday, September 02, 2001 10:12 PM

> Rowniez sie z Toba zgadzam :) choc nie do konca - takze mialem
> zoltrixa hardwareowego na ISA 33.6 i powiem Ci, ze o niebo bil
> wszystkie inne modemy. Teraz mam spiryta i owszem jest troszeczke
> szybszy ale czasem sa problemy z sama negocjacja z serwerem bo
> spirytowi cos nie odpowiada. Ot co.. ale wyboru nie mialem :)

To jestem teraz w kropce, bo moj znajomy mial takiego "Z" jak ja i
wymienil go na cosik nowszego. Uparcie twierdzi, ze ma duuuzo lepszy
transfer - z tego tez powodu zastanawilamem sie, czy aby nie wymienic
mojego staruszka:-)
Tyle, ze jestem z deka sentymentalny i szkoda mi go, jak rowniez CD
ROM-u Mitsumi x4:-)

FK