Re: chip pismo takie

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 21:11:15 MET DST

> Wybieram się na zakupy a jeśli chodzi o sprzęt to trochę zardzewiałem
> a na wciskanie kitu przez niedouczonego sprzedawcę nie mam ochoty.
> W Chip-ie jest rubryczka top 10 tylko na ile to co piszą jest
wiarygodne.
> No właśnie na ile?

Akurat z pism o tej tematyce testy Chipa wydajš się być najbardziej
rzetelne (np. w Enterze chyba każdy artykuł jest sponsorowany). W PCWK
widzimy często uzasadnienia wygrał X bo tak. A w Chipie masz dokładny
opis procedury testowej, punktację i wymienione produkty konkurujšce.
Oczywiœcie nie trafia to w gusta wszystkich, ale nierzetelnoœć trudno
jest zarzucić. A to, że padło wiele napędów CTX, które wygrały -
przecież było zwycięstwo w kategorii wydajnoœć, korekcja itd. Testów na
wytrzymałoœć nie robiono - wymagałoby to sprawdzenia kilkudziesięciu
napędów min. przez rok. Jest to nierealne.
Pozdrawiam
Egghead