Re: Duron 800 -vs- Celeron 800

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 19:56:16 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> No wlasnie, a ja mowilem (pisalem raczej) o tym, co to sie niby KT133
> nazywa, a ciagnie do ok. 110MHz. A wyzej to juz gucio. :)

a ja mowilem, o tym co stand. wyrabia 133 :)

> Nie porownywalem do PC Chipsa.

byl smiley ;)

> Skoro MSI jak piszesz daje rade z szyna
> tylko 133MHz,

zwolnilem, bo troche za bardzo proca grzalo, a nei chcialem go zjarac ;>

> to znaczy ze nedza i tyle. Ja tam lubie szyny 160-170MHz,
> albo i wyzej.

zalezy jaki procek ;P na k7 po prostu sie nie chce :)

> I _oczywiscie_ SDR, a nie jakies tam marketingowe wynalazki
> :)

e tam. ddr calkiem fajna rzecz, 50% szybsze ;P oczywiscie teoretycznie
;)

a tak btw to pytanko - od jakich czestotliwosci zaczynaly sie coppermine
na fcpga? 550? 600? :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Scotty - Fallout2 Dev. (Interplay)_____________|