Re: Barracuda IV vs IBM 60 GXP

Autor: kpiotr_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 04 Sep 2001 - 18:52:31 MET DST

> Czesc.
> Wlasnie zamierzam kupic dysk tylko nie wiem ktory? Mam 2 nad ktorymi sie
> zastanawiam:
> Seagate 40 GB Barracuda ATA IV ST340021A i IBM DeskStar 60 GXP IC35L040
> 40GB. Macie jakiec doswiadczenia z pracy z tymi dyskami. Chodzi mi glownie o
> awaryjnosc. Aha dysk bedzie mi potrzedny do obrobki video.
>
> Pozdrawiam Ziomall
>
> --
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
> -=="Nie kradnij, Rzad nie lubi konkurencji"==-
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Mam jednego starszego 13,5GB IBM-a U33/5400rpm i Barracude III 20Gb U100/7200rpm
Z IBM-em mam tylko problem glosnoci (niestety) a Barracudy chocby uszy wysilac
nie slychac wogole pomimo wyzszych obrotow (pomijajac predkosci dzialania tych
dwoch bo to jest oczywiste w tym porzypadku)
Z tego co czytalem o Barracudzie IV ma byc jeszcze cichszy od III.
Ja bym wybral Seagate'a z szacunkiem dla IBM-a.