Re: Obudowy Enlight - co to ?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 18:36:31 MET DST

Agent "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> donosi:

> Użytkownik DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:9n0efl$935$3_at_news.tpi.pl...
> albo te pierwsze sa drogie to kupują je tylko szpanerzy w dresach
> a te drugie robiene sa na dalakim wschodzie z podobnych materiałów i z tego
> samego wzorca

... to jak z tekstem "Fila dla debila" - jeżeli ich nie masz, to Ci szkoda,
że ktoś posiada i robisz z niego 'dresiarza'.

btw - dresiarz 'pecetowy' - do czego to doszło ... Muszę sobie
zrobić 'alu-wiatraki' i tak ustawić wywietrzniki, aby mieć zimny łokieć
(może się nawet naklejka Pioniera zmieści ?)

btw - wolisz przykładowo mieć markowy sprzęt, czy kupić
coś w białym, tekturowym pudełku bez logo firmy ?

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl