Re: Barracuda IV vs IBM 60 GXP

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 20:36:03 MET DST

Niejaki(a) Ziomall <linda_at_poczta.onet.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):
> Wlasnie zamierzam kupic dysk tylko nie wiem ktory? Mam 2 nad ktorymi sie
> zastanawiam:
> Seagate 40 GB Barracuda ATA IV ST340021A i IBM DeskStar 60 GXP IC35L040
> 40GB. Macie jakiec doswiadczenia z pracy z tymi dyskami. Chodzi mi glownie o
> awaryjnosc. Aha dysk bedzie mi potrzedny do obrobki video.

cokolwiek wybierzesz, to chyba roznicy nie bedzie praktycznie, poniewaz
oba dyski sa bardzo wydajne. ale dla pewnosci doloz takiemu cooler do
dysku, lub przynajmnije doklej radiator ruzy. to sie nazywa "przezorny
zawsze ubezpieczony", a troche zal sobie walnac dysk temperaturka
(przypominam, ze max dla IC i B4 to jest 50^C temperatury... gdyby byl
goracy (nie parzacy ale blisko) to koniecznie dodatkowe chlodzenie.