Re: cisza jak ta

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 21:57:15 MET DST

Niejaki(a) samson <samson_at_skynet.com.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):
> Czy wiecie cos o rankingach dyskow twardych, ktore podawaly by ilosc
> emitowanych decybeli. Za informacje o halasie generowanym przez znane
> wam modele tez bede wdzieczny.

fujitsu olejowe 5400rpm - bezszelestne :) fama (A raczej r. sokol ;) )
glosi, ze maxtory 5400rpm sa prawie tak samo bezszelestne jak fujitsu :)

> Druga sprawa dotyczy najbardziej halsujacych podzespolow: coolera,

hmmm... moze coolermaster ep5i11a1? duzy radiator, da sie zwolnic ciutke
wentylatorek :)

> wiatraczka zasilacza

to zalezy od zasialcza. enlight ma chyba cos takiego jak cichy
wiatraczek w zasilaczu. ogolnie jak znam enlighta to super ciche obudowy
:)

> i napedu DVD.

no to zdecydownie nie jesli chodzi o pioneera. toshiba? hitachi?

> Moj system bedzie pracowal z T-birdem
> 1400-1200, kiedy pytam w sklepach o ciche wiatraki to albo wzruszaja
> ramionami albo daja mi wiatraki z lozyksiem kulkowym, ktore wcale ciche
> nie sa. Czy mozna kupic, a jesli tak to gdzie, coolera, ktory pracowalby
> bezglosnie lub bardzo cicho.

coolermaster ep5i11a1. albo jakis spire - np. ten calo miedziany. jednak
troche bym sie bal - maly radiator IMHO. lepiej jakby byl wiekszy.
wieksza pewnosc :)

> O podobna rade prosilbym jesli chodzi o
> obudowe i naped DVD. Za obudowe jestem wstanie sporo zaplacic jesli
> faktycznie bedzie wstanie tlumic i sama nie generowac dodatkowych
> halasow.

enlighty "typowe" czyli midi/middle to koszt zwykle 50-100 zlotych
wiecej od typowej "kodgenoskiej" ciapkowanej. enlighty wygladaja
elegancko, niektorzy mowia, ze spartansko, jednak e. sa super :) jak
chcesz big'a, to enlighty odpadaja - chyba, ze U can spare 1500 pln ;)
wetey jak dorwiesz to jakis big tower cieftec. ogolnie chieftec tez zlym
producentem nie jest, ale slyszalem opinie o slabej jakosci zasilaczach.
ja poluje na big'a chiefteca, powinien kosztowac nie wiecej niz 300
zlotcy, ale nigdzie nei ma i chyba zostane pzy mojej dwuletneij kme,
ktora wkrotce przerobie, bym mogl dorzucic maxtora :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|