cisza jak ta

Autor: samson (samson_at_skynet.com.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 11:25:01 MET DST

Czy wiecie cos o rankingach dyskow twardych, ktore podawaly by ilosc
emitowanych decybeli. Za informacje o halasie generowanym przez znane
wam modele tez bede wdzieczny.
        Druga sprawa dotyczy najbardziej halsujacych podzespolow: coolera,
wiatraczka zasilacza i napedu DVD. Moj system bedzie pracowal z T-birdem
1400-1200, kiedy pytam w sklepach o ciche wiatraki to albo wzruszaja
ramionami albo daja mi wiatraki z lozyksiem kulkowym, ktore wcale ciche
nie sa. Czy mozna kupic, a jesli tak to gdzie, coolera, ktory pracowalby
bezglosnie lub bardzo cicho. O podobna rade prosilbym jesli chodzi o
obudowe i naped DVD. Za obudowe jestem wstanie sporo zaplacic jesli
faktycznie bedzie wstanie tlumic i sama nie generowac dodatkowych
halasow.

samson