Re: Partycje

Autor: Marchewka 58 (marchewka58_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 22:24:24 MET DST

...pamiętam dzien kiedy kiedy poznałem siłe tiramisu( easy recovery), ze
mozna odzyskac cos co zostało sformatowane... a wydawało mi się ze format
niszczy wszystko- jednak to błędne rozumowanie. sam odzyskałem wszystkie
dane z takiego sformatowanego dysku- jedyny problem że nadpisał on swoje
nazwy poszczególnych katalogów, z tym jednak łatwo sobie poradzic ajk pami
ęta się dokładnie miejsca gdzie były zapiasane te najwazniejsze dane. tak
więc to ze z dysku zdjeta partycja nie martwi mnie , dane są wciąż tam są .
mój kłopot polega na tym ze , jak już pisałem tego dysku nie można " ugryźć"
. jak załozyć partycje, nawet formatując dysk ? narzedzie fdisk nie sprawdza
się w tym przypadku- słysząłem kiedys o "partition magic" czy jakoś tak ale
nigdy nie miałem okazji spotkac i uzyc. jesli możesz mi pomóc , pomóż.
wczoraj zapuściłem tiramisu ze wskazaniem na ów dysk (tiramisu go widzi,
pojemność, cyce itp)ale niestety musiałem wyłączyc kompa i stoję w punkcie
wyjścia...jak pisałem , format to żden ból- pliki sa wciąż na dysku (
sprawdzone) co innego w przypadku użycia nortona , narzedzia norton
wipeinfo- na to nie ma lekarstwa- raz uzyte skutecznie wywala dany plik w
kosmos. pomóż mi, prosze
darek