Re: Wentylator Spire 5E053B1H3R

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 21:46:12 MET DST

Niejaki(a) Plenio <plenio_at_skrzynka.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Jest to wentylator na radiatorze miedzianym.
> Czy warto go kupić, kosztuje on 89 złotych, sprzedający mówi że super.
> Ma być na Athlona 1.2

wg. wieksozsci testow wychodzi na calkiem dobry. jednak jest kilka ale:

spire ma czasem problemy ze zrobieniem calkowicie dopracowanego coolera.
prawie zawsze wentyaltory sa slabe. jak go macalem w sklepie radiator by
pierwsza klasa. miedz swoje cuda czyni i zapewne to mu duzo daje. jednak
ztcw podczas pracy wentyaltorek nie nadaza z oziebianiem radiaotra. do
tb 1.2 ZDECYDOWANIE bym wpakowal inny wentylator jesli ten by nie
wyrabial. jesli mialbys za dzu oprzy starcie (65^C na idle w biosie) to
nawet windowsow nie wlaczaj. jak masz oklo 50^C, to ok :) jak masz max
60^C w czasie cpustabtest - tym lepiej.

znajac spire bedzie swietny radiator. sam mam 5e31b3, jestem calkiem
zadowolony, jednka trzeba go bylo doszlifowac, bo bylo ciut za duzo
rowkow w miedzianej wkladce. potem lepsza paste. po takim zabiegu
radator ten dorownuje volcano 6cu czy fopowi/acowi/wbk z takim samym
wiatrakiem - zakladasz delte na spire 5e31b3 i masz fopa :)

wentyaltor ma jedna DUZA zalete - jest cholernie cichy i przy typowym
komputerze - nieslyszalny. produkty spire zwykle sa ciche.

dobra, rozpisalem sie, tyla :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__________txt by: Mark H. - Fallout2 Dev. (Interplay)___________|