Re: VIA i TNT2 problem, jaki patch ?

Autor: Dzibas (dzibas_at_interia.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 23:53:17 MET DST

Użytkownik "Paweł Chałczyński" <chalczyn_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:32212-1001796845_at_as3-46.swietochlowice.dialup.inetia.pl...
> Sprzet: plyta noname z chipsetem via, graficzna TNT2 M64, procesor Celeron
> Soft: czysty Win98SE, Detonatory 7.xx , DirectX 8a
> Problem: przy probie odpalenia czegokolwiek z directx (np testy directdraw
> DX Diags) zwis i albo czarny ekran albo czarobiale paski. Karta graficzna
> napewno sprawna.
> Co trzeba doinstalowac ? Na moje oko jakis patch do VIA, tylko nie wiem co
> skad bo sam mam plyte na BX i zupelnie nie orientuje sie w tym goszczu
> poprawek do plyt VIA.

Miałem podobny problem, ale u mnie wynikał on z obecności directx8.
Instalacja
Service Pack-ów do VIA nie pomogła. Jak odinstalowałem directx8 i wsadziłem
7.1, to problem zniknął. Polecam uruchomnienie Program
Files\directx\directx.lnk
i przejście testów na zakładce Ekran (o ile dobrze pamiętam - w każdym razie
tam bedą trzy różne testy, a ostatni coś z teksturowaniem AGP). Jak Ci się
karta
wyłoży, no to masz winnego (directx).

--
Pozdrawiam