Re: Pytanie o CD i twardziela.

Autor: Dzibas (dzibas_at_interia.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 23:47:19 MET DST

Użytkownik "Max." <markonio_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
>
> Mam zamiar zmienic sobie CeDeka na nowy, wiem ze to nie jest jakas super
> skomplikowana modernizacja, ale chcialbym kupic cos trwalego. Ostatnie
> dwa CD mialem Samsunga i wytrzymuja srednio 2 lata, jestem ciekaw czy to
> jest norma dla CD czy po prostu Samsungi sa kijowe? Jezeli tak, to jaki
> CD-ROM mozecie polecic za rozsada cene?
>
> Drugie pytanie dotyczy twardziela. Jakiej firmy dysk twardy byscie
> polecili (chodzi o dysk ok 10 GB). Co sadzicie o dyskach Fuijitsu?

Ja też miałem Samsunga i po 2 latach rozleciał mi się (dosłownie)
cały napęd płytek. Więcej Samsunga nie kupię.
Polecam Teac 40 - maszyna nie do zdarcia.
Jeśli chodzi o dysk to praktycznie każde dyski można teraz kupować
spokojnie (poza IBM węgiersko-rumuńskimi), zastanawiłbym się jednak
nad kupnem większego (bo dolozysz 30-50zł i z 10 robi się 20GB).

--
Pozdrawiam
Dzibas