VIA i TNT2 problem, jaki patch ?

Autor: Paweł Chałczyński (chalczyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 22:52:02 MET DST

Sprzet: plyta noname z chipsetem via, graficzna TNT2 M64, procesor Celeron
Soft: czysty Win98SE, Detonatory 7.xx , DirectX 8a
Problem: przy probie odpalenia czegokolwiek z directx (np testy directdraw z
DX Diags) zwis i albo czarny ekran albo czarobiale paski. Karta graficzna
napewno sprawna.
Co trzeba doinstalowac ? Na moje oko jakis patch do VIA, tylko nie wiem co i
skad bo sam mam plyte na BX i zupelnie nie orientuje sie w tym goszczu
poprawek do plyt VIA.

--
Pawel Chalczynski - chalczyn_at_poczta.onet.pl - ICQ 4289653