Re: skrosowany kabel

Autor: Robert (robcza_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 23:00:25 MET DST

C931_at_friko5.onet.pl...

> Czasem mnie zastanawia dlaczego ludzie zadaja pytania, na ktore odpowiedz
mozna
> znalezc DOSLOWNIE w minute.

Dzieki ,wielkie dzieki.Nigdy nie zajmowalem sie siecia,kartami
sieciowymi.Pozyczylem ze sklepu karte sieciowa do poniedzialku,musze
przegrac ok.8GB z laptopa sluzbowego.mam przewod ale zwykly,musze go
przerobic ,prosze o porade ,po to sa przeciez grupy,a tu kilku cwaniaczkow
mi wymysla.
Nie nie znalazlem w sieci ,wiec pytam Was.
No ale czego mozna sie spodziewac.

Ale i tak pozdrawiam, zawiedziony
Robert

Tylko nie rozczulajcie sie (HAHAHHA)