Re: Obudowy Enlight - co to ?

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 19:02:09 MET DST

Agent "abs" <abs_at_alpha.net.pl> donosi:
> Moglby mi ktos wyjasnic czym sie roznia obudowy enlight od normalnych i
> czemu sa tak drogie ? Ostatnio widzialem taka po 299 zl, dosc ladna i
> dlatego wpadla mi w oko :)

Tym czym buty firmy 'Adidas' od 'Adodis'* -te pierwsze są szyte, nie wystają
nadmiary kleju, w parze jest but lewy i prawy, noga się w nich nie obciera,
nie można się pokaleczyć zakładając but, nie skrzypi, gdy w nich chodzisz,
ładnie wygląda, służy długi czas ...

* Adidas jest zastrzeżonym znakiem firmowym ;-)

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl