amd 550 - jaka grafika ? i inne

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 00:30:59 MET DST

czesc

mam
amd 550 mhz
128 ramu
va-503+ [chipset via apollo mvp3, no i agp x1]

chce do tego dokupic karte graficzna
nie mam za duzo kasy bo cos kolo 200 pln
i calkowicie nie mam w tym rozeznania

kumpel polecal mi rive tnt 2 m64 czy tez pro
co na ten temat sadzicie

czy jest mozliwe aby jakas karta nie byla w pelni wykorzystana z powodu za
slabej konfiguracji kompa

czy jakas karta z waszego doswiadczenia moze nie pasowac/dzialac do mojej
konfiguracji (najprawdopodobniej bedzie na tym win95, a z czasem obok red
hat)

jak podzielic na takie ustawienie systemow dysk 4 gb ?

czy karta dzwiekowa ess 1868f (isa) jest typu plug&play
poniewaz calkowcie jest ignorowana przez akualny win98
jak zmieniam gniazdo i powtornie odpalam to winda udaje ze nic sie nie stalo
nic nie znalaz
jesli wale na chama dodaj nowy sprzet i wybieram z lisy to niby on sobie
wsio instaluje, ale gdy odpalam jakis pliczek dzwiekowy to mi mowi ze
urzadzenie zajete lub ostatnio ("mmsystem032 okreslony format nie moze byc
przetlumaczony ani oblugiwany, zastosuj funkcje zdolnosci w celu przejzenia
obslugiwanych foramtow")

dlaczego jak tylko odpale winde zaloguje sie to z 128 ramu zostaje mi
wolnych tylko 80 ?
w okienku ctrl+alt+del mam tylko systray, explorera i ram page

troche tego jest
ale to norma ze 'swiezym' kompem na moim biurku

TIA

ia, czyli lucjan acz rowniez teo27_at_go2.pl