Re: 3R a temp. Durona

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 10:42:29 MET DST

Użytkownik "PeJot" <pjsoft_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik qcioo <zaj_at_wka.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oo4f7$sfa$1_at_news.tpi.pl...

> Wszystko jest OK.
> W starszych biosach Abit (ale i nie tylko ten producent) włączał
> funkcję chipsetu która obniżała troche tempeature procesora (nie chodzi
> o polecenie HALT procka). Niestety ta funkacja obniża stabilność
> Athlonów na fsb266 tak więc producenci się z tego wycofują.
>
> PeJot

Ciekawe jest to co piszesz , bo ja na Solteku 75KAV-X uaktywnilem sobie
takie rejestry (w biosie tez sa wylaczone) i procek jest o 20C chlodniejszy
(w stanie idle) i wzrosly transfery z i do pamieci - roznicy w stabilnosci
nie ma - zero zwisow a mam TB 1.2 GHz /266 .
Moze producenci cos ukrywaja albo sa w zmowie z producentami coolerow
:-)))))