Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 23:06:17 MET DST

Jacoj wrote:
> Po prostu kłamiesz a to podważa sens dalszej dyskusji z Tobą...
> Cytat z instrukcji do płyt Asusa:
> ASUS P4B (i845)
> ASUS P4T (i850)
> Award BIOS Codes:
> High frequency beeps when | CPU overheated
> sysyem is working | System running at lower freqency

  Identyczny cytat jest w A7V dla Athlona. Czy oznacza to, ze tu tez
jest wyprowadzony sygnal na odpowiednia nozke procesora?
BTW. ASUS stosuje wlasne ASICi i czujniki do pomiaru temperatury i na
nich opiera sie bios.

> Prosiłem Cię, abyś darował sobie takie "argumenty", naprawdę
> mało mnie obchodzi, że niektórzy sprzedawcy są głupi, nikt nie
> musi u nich kupować...

  Ja jestem praktykiem, a nie teoretykiem ;(

> Jesteś żałosny.
> A tu jesteś śmieszny.
> były nawet omawiane co i tak nie uchroniło Cię przed wygłaszaniem
> głupot.
> Kłamiesz.

  Sadze, ze jednak pora konczyc ;)) Ta "ostra" (;))) dyskusja juz dawno
przestala byc merytoryczna. Kazdy z nas skupia sie na innych aspektach
tego nieszczesnego zabezpieczenia termicznego. Stad nie ma szans
przekonac drugiego.

PS.
> 5 - lab. i wykłady (egzamin)

  Momencik. ARKO jest zaliczane laborkami i dwoma KOLOKWIAMI. Nie ma
egzaminu. Moze byl za Twoich czasow? Ciekawe jak przebiegaly zmiany
sposobow zaliczania przedmiotow w ciagu ostatnich lat ;))

        Artur