ATA33 i ATA100

Autor: Jan Kozlowski (adres_at_w.sygnaturce)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 23:59:06 MET DST

Jak dotad pracuje na kontrolerze UDMA33 i zastanawiam sie nad kupnem
kontrolera UDMA100. Slyszalem jednak, ze roznica w predkosci nie jest
zbyt odczuwalna...
Planuje podlaczyc do niego dysk Seagate ST340823A 5400 rpm, 40gb (i nie
jest to zaden Barracuda). Jak to jest wiec z ta wydajnoscia? Czy bedzie
widoczna roznica np. przy ladowaniu systemu? Jesli nie bedzie takowa
widoczna to wlasciwie do jakich zastosowan tryb UDMA-100 jest przydatny?

P.S
Mam plyte glowna firmy Azza na chipsecie BX. Nie jest ona pierwszej
mlodosci: oblsuguje procesory do max. 450 Mhz i nie widzi dyskow powyzej
3.2gb (u mnie problem rozwiazany za pomoca zworki ograniczajacej.)

Pozdrawiam

--
[=] http://www.ufo.fr.pl     <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
[=] e-mail: avatar[@]data.pl <=> GG: 174363           [=]