Re: Problemy z nagrywaniem plyt.

Autor: Rademenes (dragdrop_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 22:57:44 MET DST

Grzegorz Sawicki napisał:

>Witam. Mam problemy z nagrywarka.
>Sytuacja wyglada tak:
>

>kontroler CMD. Zaznaczam ze wszystkie urzadzenia maja wlaczony UDMA

hmmm a nie sadzisz ze to wlasnie problem tkwi we wlaczonym UDMA dla
CDRW i DVD ?

>DVD i Nagrywarka na Secondary na plycie. Kontroler pusty.

zastanawia mnie czy aby ten dodatkowy kontroler nie wspoldzieli sobie
IRQ i DMA z jakims jeszcze jednym urzadzeniem

>Testowalem DVD jako master i CDRW jako slave i odwrotnie,
>bezskutecznie.

Niestety nie zawsze wszystkie urzadzenia wspolpracuja prawidlowo. Ja
kiedys mialem problem z nagrywarka Mitsumi i innymi czytnikami cd. W
koncu przetestowalem kilka i jako jedyny z 5 dzialal czytnik NEC'a.
Dziala z teraz poprawnie z inna nagrywarka (Yamaha 8/8/24).

>Sprobowalem tez podlaczyc 1HDD z DVD i drugi HDD z CDRW. Problem z
>przegrywaniem OnTheFly prawdopodobnie by zniknal, ale jest inny. Jesli
>tylko w exploratorze wejde na dysk ktory jest podlaczony na tej samej
>tasmie co CDRW to ten sam efekt co z Clonem. Nagrywarka staje, program
>tez (w tym wypadku WinOnCD).

Wylacz UDMA dla DVD i TEACA. Sprawdz czy nie ma wspoldzielenia
przerwan i ewentualnych konfliktow.

Pozdrawiam Rademenes