Re: Problemy z nagrywaniem plyt.

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_shell.mt.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 20:41:16 MET DST

On Fri, 28 Sep 2001 20:57:44 GMT, Rademenes <dragdrop_at_polbox.com>
wrote:

>hmmm a nie sadzisz ze to wlasnie problem tkwi we wlaczonym UDMA dla
>CDRW i DVD ?

Ustawilem PIO mode 4 na CDRW przy podlaczonym napedzie do plyty,
niestety wejscie na dysk na tym samym kanale nadal wykrzacza
nagrywanie (nagrywalem pliki z HDD na innym kanale niz nagrywarka..

>zastanawia mnie czy aby ten dodatkowy kontroler nie wspoldzieli sobie
>IRQ i DMA z jakims jeszcze jednym urzadzeniem

OK. Miales racje. Kontroler siedzi na tym samym przerwaniu co kilka
innych urzadzen. Oczywiscie przy starcie kompa w tabelce kazde
uzadzenie ma inne przerwanie, a tu wszystko co sie da na jednym:
kontroler, sieciowka, SB Live, USB, karta graficzna!!!
Jakies pomysly jak wymusic inne przerwanie (oczywiscie w properties
nic nie moge zmienic)