Re: problem z modemem

Autor: Kulkin (rsurmacz_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 22:34:48 MET DST

> Zabardzo to nie wiem. Spróbuj odinstalować sterowniki i wyjąć modem. Potem
> uruchom komp ale bez wkładania modemu. Potem go znowu zamknij i wsadź
modem.
> I powiniemen ci wykryć i być ok. Ja przynajmnie tak miałem z Zoltrixem.

Chyba nie za jasno napisalem. Modem jest wykrywany przez winde, instaluje
sterowniki, ale jakby nie mial przydzielonego portu chociaz jest wolny port
com2. W "system"-po wybraniu wlasciwosci modemu pojawia sie komunikat o
niemoznosci odczytania pliku modemui.dll (podmiana pliku z 2 kompa nic nie
dala) i potem drugi o niemoznosci otwarcia portu. W panelu sterowania-modemy
jest zainstalowny mode, przy szczegolach nie ma portu, po wybraniu
diagnostyki pojawia sie blad 630. Jezeli teraz dodaje 2 modem z plytki
instalacyjnej to ten ma przydzielony port ale tez nie dziala i tak to
wyglada. Kurcze nie mam juz pomyslow na ta kupe zlomu. Modem jest sprawny bo
chodzi w moim kompie, probowalem tez zmieniac sloty i nic.
Pozdrawiam Kulkin