Re: problem z modemem

Autor: Tomek Tobiasz (tomekok_at_o2.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 20:55:02 MET DST

Użytkownik Kulkin <rsurmacz_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9p0g30$i54$1_at_news.onet.pl...
> Witam grupe serdecznie,
> mam maly problem do kompa Pentium 166 dolozylem modemik na Rockwellu -
> dokladnie to rockwell HCF 56k PCI Modem. Po uruchomieniu kompa win 98
wykryl
> go spoko, zainstalowal i niby wszystko ok, ale modem po zainstalowaniu nie
> ma przydzielonego portu com (na com1 mysz, przerwanie 4, na com 2 nei ma
> nic, przerwanie 3). I kupa, modem nie laczy, nie mozna aprawdzic jego
> wlasciwosci, po prostu nie dziala. Ma ktos moze jakies sugestie co z tym
> fantem zrobic??????
> Z gory dzieki
> [...]
Zabardzo to nie wiem. Spróbuj odinstalować sterowniki i wyjąć modem. Potem
uruchom komp ale bez wkładania modemu. Potem go znowu zamknij i wsadź modem.
I powiniemen ci wykryć i być ok. Ja przynajmnie tak miałem z Zoltrixem.