Re: Seagate 20 GB 5400 :-(

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 20:38:49 MET DST

Niejaki(a) Krzysztof Kwasniewicz <tasiorsa_at_poczta.fm> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Teraz tak. Dysk kupiłem 18-19 września zeszłego roku w Action Kraków. Dziś
> mamy 27 2001 r. Gwarancja była na rok i taką dałem klientowi. Niby jest już
> po terminie i zarówno mojej gwarancji jak i hurtowni ale niespełna tydzień.

hmmm... u10? no to feler typowy - 4 talerze w Uxx = same zle rzeczy :/

pozatym gwarancja to w action jest chyba 3 lata, tylko u jakiegos
resellera dostaniesz 2 lata. 1 rok to jest stanowczo zle. skoro
kupowales w action, to masz 3 alta. przedstawiasz dowod zakupu i po
ptokach.

pozatym nie zrazalbym sie do seagate'ow. kazdy moze pasc, pozatym 4
talerzowe Uxx maja duza tendencje do padania. najlepiej wypadaja 3
talerzowe modele - one maja najmniej zwrotow. sam nie rozumiem czemu -
po prostu tak jest :) a mam dwa dyski Uxx, 3talerzowe i jakos nie chca
padac, a jeden ma 2 lataka, drugi ma roczek :) bardzo czesto 24h/doba.
jedyny minus - slaba wydajnosc, ale te dyski sa po prostu niezniszczalne
(ten co ma roczek zaraz po kupnie lecial przez przypadek ze schodow.
nic. dziala i juz :) ).

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|