Re: Buahaha ...

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 20:59:01 MET DST

Niejaki(a) DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Dzieci robię ;-)

serio? :) mi sie wydawalo, ze si je robi z kobieta, ale w sumie...
inzynieria biologiczno-genetyczna idzie w przod, androidy mozna
plodzic... ;)

> Tak poważnie - wszystko po trochu (mało gram, raczej sporadycznie).
> Często 'obrabiam' grafikę (Corel, Adobe).

da ci troche, szczegolnie jak obrabiasz duuuuuze bitmapy. po sprzedazy
obecnego sprzetu masz troche kasy, calkiem ladnie, bo moze i
wyciagniejsz 400 zet jak uosia znajdziesz :) dokladasz moze ze 100-150
(tak by bylo z 450), kupujesz msi k7t i cieszysz sie, bo masz zdziebko
szybszy komputer :) no jeszcze coolermaster ep5i11a1 za 50 zet - tanie i
wydajne chlodzonko.

w sumie to masz duze szczescie, prawie za free robisz sobie upgrade
komputerka :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|