Re: 250W -vs- 300W

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 20:43:30 MET DST

Niejaki(a) Piotrek <piotrek_at_skrzynka.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):
> Nie spali sie zasilacz? :)
> PS: Piszac "pociagnie" mam na mysli idealnie stabilna prace bez zadnego
> wylaczania.

enlight'y by wyrobily, natomiast codegonowski to watpie. sprobowac
mozna, jednak bardzo w to powatpiewam. po prostu enlight zaniza na
wszelki wypadek, a codegen daje to co w ich laboratoruium "wyciagna".

ja kiedys wrzucilem athlon 1.2_at_1.4, gf 2 mx400, 1x hdd 7200rpm 1x hdd
5400rpm, cdrom, cdrw, i kilka innych rzeczy (dodatkowe wentyle) do pudla
enlighta z zasilakiem 250W. pelna stabilnosc, chociaz z zasilacza
lecialo bardzo gorace powietrze, ale sprzet 100% stable przy maks.
obciazeniu proca, nagrywaniu plytki on the fly i przerzucania kilku divx
z dysku na dysk, oraz renderingu 3d w tle :)

wszystko to na raz (ale wtedy powietrze bylo naprawde cieple :) )

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|