Re: Dlaczego spalił mi się procesor??

Autor: Albercik (pcstudio_at_poland.com)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 14:53:47 MET DST

Ja bym jeszcze sprawdził na kolejnym procku. Z tego co wiem to przy testach
stosuje się coś w stylu ich nieparzystości aby mieć 100% pewności wyniku -
przecież kupno kolejnego Durona to tylko jakieś 200zł. A wtedy będziesz miał
pewność, że coś się powaliło (kup sobie jeszcze kilka do kolejnych testów -
przy sprawdzaniu kolejnych podzespołów).

Sorki, ale tak naprawdę to Ci współczuję i trzymam kciuki żeby Ci je
wymienili (chyba że uznają że to wina płyty - ale wal głupa - powiedz że
taki dostałeś)

Pozdrawiam
Albercik