Re: Asus cus2c

Autor: Savior (savior_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 14:40:25 MET DST

> Witam
> Skoro nie jest zainstalowany, to zainstaluj SMBus ;-)
> Proponuję najświeższy Intelowski InfInst_enu (posiadam wersję z 06.09.2001
~
> 1,7Mb, dla wszystkich Okien) w razie problemów ze ściągniciem, moge
> podesłać.
Jeśli można to czy mógłbyś mi przesłać te sterowniki
> Jeśli chodzi o problemy z kartą dźwiękową (a nie jest to przypadkiem SB
> Live! 5.1 ?)...
jest to SB live 1024 (co do karty dzwiękowej to mam jeszcze mały problemik
bo mi szumi w jednym kanale nie wiem dlaczego)
> to najpierw zresetuj bios, zainstaluj stery do płyty,
Jak mam zresetować bios - Cmos clear?
> póżniej grafikę i na końcu muzykę.
> Jeśli nadal nie pójdzie, to daj znać...
> Pozdro
> exbros
Jeszcze mam jedno pytanie
Kumpel ma taką samą płyte i u niego nie ma problemu z PCI System Management
Bus czy to może wina płyty?

Jeszcze jedno podczas wyszukiwania sprzętu w biosie w pci kilka urządzeń ma
takie samo ir czy tak być powinno?
IDE Controler 14\15
Serial Bus Controller 9
Serial Bus Controller 5
Serial Bus Controller 9
Display controller 10
Multimedia device 9
Network controller 9
Multimedia device 11
Input device NA
Simple COMM. controller 9

W biosie pci-owe irq ustawione są na auto

Prosze o odpowiedz